2:47 PM
Kokice zdravije od voća i povrća
Kokice sadrže visok nivo zdravih vlakana i antioksidanata, ali
samo ako su pripremane bez ulja, na primer u mikrotalasnoj. Kokice su bolje po zdravlje ljudi od voća i povrća, pokazali su
rezultati istraživanja grupe američkih naučnika koji su poredili
količinu polifenola u kokicama i voću.
Istraživači s Univerziteta Skrenton - Pensilvanija otkrili su da opna
kokica sadrži veliku količinu vlakana i antioksidanasa polifenola,
sastojaka za koje se smatra da deluju protiv raka, preneli su francuski
mediji.
Sve to je moguće zahvaljujući maloj količini vode u kokicama u odnosu na
voće i povrće. U voću i povrću su polifenoli rastvoreni u 90 odsto
vode, dok kokice sadrže oko četiri odsto vode. Ipak, kokice su zdrave
samo ako se pripremaju bez ulja, u mikrotalasnoj na primer.
PREPORUČUJEMO DA PROČITATE
Komentari koji sadrže vredanje, nepristojan govor, rasnu, vjersku i nacionalnu mržnju, kao i netoleranciju svake vrste bice uklonjeni, a autor istih bice udaljen sa ovog sajta.